God morgon!

Hejsan hallå, sådär ja!

Somnade väl mellan 2-3 inatt, får skylla mej själv, och sen är Minna duktig på att tajma.
Vaknade 9:42, Minna ligger brevid och flaxar med armar och ben.
Godmorgon! :)

Och ni, visst är det skönt att vakna av ett duns på dörrmattan än lite fladder
(fladdrande papper) som kommer från brevlådan?
Dunsen visade sej vara min vinst, Min skoltid från Sandkom, som var vinsten jag vann för "Bästa Galabild" från Mammabloggarna.se.



Får även chansen att lotta ut ett presentkort på Min skoltid från Sandkom,till en av mina läsare, så snart kommer den tävlingen upp i bloggen, håll utkik!

Sen körde jag såklart MyBrute, mötte någon som hette Korbman?? Vem är det?



Ska nu göra mej iordning, sen göra Minna klar.
Packa väska, och göra oss redo.
Sen gå till centrum, handla mat åt mej, Jonas & Minna.
Möta mamma & lillasyster och röra sej in mot stan.
Möta Jonas, ta bussen till Djurgården.
Gå på Skansen.
Äta picnic.
Avsluta med att 20:00 kolla på H.E.A.T.

Se där!

Så får se om jag hinner skriva något mer idag, annars kanske de blir ett inlägg när vi kommer hem.

Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0