Tack - Inte!

Vissa ber om ursäkt, har inte ännu smält det dock..
Andra fortsätter hålla på..
Orkar inte med detta, försöker vara stark..
Får se hur jag gör med bloggen på ett tag.
Tar tyvärr åt mej när folk skriver elaka saker, speciellt när många gör det.
Har ni tänkt på att även om ni tog de jag skrev på sånt hemskt sätt, så är ni minst lika hemska ni som skrev/skriver som ni gjorde/gör.

Hittade även denna text:
"Ps fniss. Haha! stackars lilla liv! Ska du sätta din sjuka dotter på ett tidnings omslag? OMG. Det är ju fan PERVERST. USCH. Vidrigt. Äckligt. Utvik? Hänga ut? Nu måste du nog förstå hur mycket du säger emot dig själv."
I en blogg.
Misstänker att det har med mitt tidigare inlägg att göra, men kan ifs svara att om det där är riktat mot mej, är denna person en riktig idiot!
Har man login ser man vad det är, det är en egengjord framsida som man kan göra på deras internetsida.
Och vad är det som är perverst med att låta sitt barn bara på en tidigningsframsida?
Då är juh alla som har födelseannonser i tidningarna perversa?

Blir ärligt talat äcklad utav människor nu.
Hade ingen aning om att så många i min närhet var såna idioter.
  • Stå för vad ni tycker!
  • Läs allt eller inget!
  • Fråga om du undrar något
  • Fråga om du är osäker
  • Svara på ett "trevligt" sätt innan du attackerar då du faktiskt kan fått allt om bakfoten
Nää, nu skiter jag i det här..
Kommer hålla mej till människor jag VET är snälla och inte håller på såhär.
Och vad är det med folk att "hänga" ut andra i sina bloggar?
Jag går till motattack!

Tack för att ni än en gång visar hur elaka människor kan vara!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0