Swooasch!

Imorgon ska jag fortsätta att fixa med min systers bloggdesign, så jag kan publicera den snart. :)

Ska även försöka hinna göra Minnas hand & fotavtryck i Lifestone avgjutningskiten, så jag kan skicka in min beställning. :D

Men nu.. Nu stänger jag ner spotify, loggar ur facebook.
Skriver klart detta inlägg, publicerar, loggar ur blogg.se.
Stänger av datorn.

Reser mej upp, går på toaletten.
Kisselilurar och borstar tandsingarna.
Sen kryper jag ner brevid min goddoftande, lena, underbara bebis..

Gonatt & tack för mej!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Henke "Hoppelajnen"

SV: jahopp, då blir det att börja möblera om här nu då, för jag vill ha bebis NU! :)



Tack för nomineringen! fan va najs!

2009-08-14 @ 07:53:36 URL: http://www.hoppelajnen.se
Postat av: elin

jag har missat att man kan lyssna på din blogg. haha! det var det roligaste jag hört på länge. lyssna när hon säger "facebook"! :D

2009-08-14 @ 10:08:58 URL: http://elinelversson.blogg.se/
RSS 2.0