Making the book


[Klicka för större]

Minns ni att jag tidigare skrev att jag fixat med släktträd till Minna?
Och att jag även höll på att göra en bok?

Det är detta jag menar!

Jag har på Solentro gjort en egen bok, miljövänlig dessutom! :D
Du kan göra en bloggbok, bröllopsbok, dopbok, diktbok - ja - vilken bok du nu vill.
Som jag, jag gjorde en egen typ av bok.
En släkt bok.

Jag växte nämligen upp och hade svårt att berätta om min släkt då den är väääldigt stor och ja, lite komplicerad. :p
Så jag gjorde denna bok till Minna.
Familjeträd och även texter om vem som är vem, och när den är född (avliden),
tillsammans med vem, förälder till vem/vilka o.s.v.

Att göra boken tar inte alls lång tid, är inte heller svårt.
Och du kan spara boken som ett projekt om du behöver.
T.ex. om du inte har all information samlad, eller om boken du ska göra kommer ta lite tid.
Du kan självklart använda dej av både text och bild/foto.
Välja hårdbunden, mjukbunden, spiralbindning & häftbindning.
Välja olika färger och teman på bokomslaget.

Så titta in på Solentro & gör en bok du också!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Caroline

Fina, trist att dom skulle vara så jäkla dyr bara!

2009-08-24 @ 13:03:46 URL: http://nindo.blogg.se/
RSS 2.0