En ny dag

Jag vaknade vid 6-7 tiden, migrän och Minna ville ha mat.
Gav välling, och själv tog jag en alvedon.
Minna somnade tack och lov om, och jag också.
Vaknade igen vid 10, gick upp och åt frukost.
Lät Minna sova till kl. 11:30, och när hon vaknade var det matdags.
Gick bättre än igår, men fortfarande inte en hel burk, trots att de var fruktpure, som hon älskar.

Jaja, nu sover hon igen, helmysko.
Strul med mat och otoligt mycket sömn.
Hade hon varit trött/seg emellan åt hade jag åkt in med henne, me tack och lov är hon pigg.

När hon vaknar ska vi börja göra oss färdiga och sen röra oss in mot Skansen.
Gå omkring lite och vid 17, slutar min syster, så då ska vi möta henne (hon jobbar på Skansen) och gå omkring mer.

Sen om väder, tid & Minna tillåter kanske man promenerar lite på djurgårn, annars far vi hemmåt.

Idag börjar Jonas semester! :D
Hihi, oj oj, vad ska vi hitta på?

Nä, packa lite saker nu, skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0