Whoooppie!

Äntligen fredag, den 26e september!
Väntat 2½ månad på denna dag.
Idag 16:oo är det dags för 3d/4d ultraljud med könsbestämning. :D
Så spännande!
Det spelar verkligen ingen roll om det är pojke eller flicka.
Mest underbart att få se våran bebis igen..
Ge oss lite extra längtan på den redan galna längtan..
9 veckor och 5 dagar kvar till bf = 2 månader och 1 vecka.

Underbart att få krypa ner brevid Jonas igår, somna i hans famn.
Vaknade av att han kom och pussades innan han for till jobbet.

Igår sa Jonas något som betyder väääldigt mycket för mej..
Vi har sjukt mkt utgifter nu med allt som köpes in till bebis, och med min knappa "inkomst" på 3500,
så får ju tyvärr Jonas stå för allt i princip.
Vilket är surt för mej för jag känner mej värdelös och dum..
Och jobbigt för Jonas då han aldrig har några pengar, trots sitt hårda arbete..
Och efter räkningsdags igår, märkte jag att han var nere..
Sa att jag tycker det är tråkigt att det är så här..
Och så blev jag ledsen..
Då la Jonas händerna på magen och sa att det får fungera en då..
Han log och tittade på magen och sa att vi fixar det här..
Och det betyder mycket för mej då pengar betyder mycket för Jonas..
Och att han då visar att vi faktiskt är det som betyder något..
Vår lilla familj, och pengar får komma sen..
Det var skönt att höra, även om jag vet att han tyckt så innan..
Så är juh min hjärna som den är.. :S

Men jag har den goaste karln, med dom mjukaste kärleksfullaste kyssarna..
De bästa, trygga och värmande kramarna..
Och så mycket mer, och vissa saker kan jag inte skriva i bloggen.. ;p

Jaja, nu äter jag frukost, och tycker att det var rätt skönt att gå upp tidigt..
Får se hur jag känner sen, kanske blir en liten vila?

Skriver mer senare..

Krama

Nedräkning till 3d/4d ultraljudet med könsbestämning.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Jag känner precis som du.. Det är hemskt att man ska ha så lite inkomst och måsta leva på sin sambo/make. :( Jag kommer få 4200 i FP för jag kommer ta ut alla dagar i veckan.. Och det räcker ju bara till mat typ!! :( Min man har alltid försörjt mig egentligen.. Varit arbetslös typ ett helt år sammanlagt då jag inte ens fick ett öre, ingen a-kassa eller något men han brydde ju sig inte om det. Pengarna räckte ju så. Jag hade nog tyckt det vore jobbigt om det var tvärtom, att allt hängde på mig, men jag tror inte killar tänker så riktigt.. Eller dom tänker iallafall inte lika mycket som vi tjejer! Vi grubblar ju på ALLT! Vad-som-helst kan ju få ioss att må dåligt. :P



Aja, lycka till idag! (Hur många ggr har jag sagt det nu? :P)

2008-09-26 @ 11:42:36 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: em

ohh vad jag är glad att du har en snäll pojk som ställer upp för dig. ni kommer få det så bra du o din lilla familj. söt johanna <3



puss/ em

2008-09-26 @ 14:16:36
RSS 2.0