Färga oktober rosa



Att bli gravid har fått mej att öppna ögonen..
Jag har levt min "tonårstid" på övertid -
med det menar jag att jag beteet mej som om jag vore odödlig.
Jag har inte riktigt satt mej in i allvaret och riskerna för bröstcancer.
Men sedan jag vart gravid, har jag hållt koll på mina bröst mer.
Mest för att känna förändringar,
men även för att det känns bra i fall något händer -
att kunna tala om hur dom varit tidigare o.s.v.

Tycker du, gravid eller inte, ska hålla koll på dina bröst.
» Lär känna dina bröst «
Gör dej själv en tjänst!

Färga oktober rosa!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Veronica

Ville bara säga att du har en väldigt fin mage och jag önskar dig all lycka :)



Sen tänkte jag fråga dig om en bild i din bilddagbok http://allstared.bilddagboken.se/p/show.html?id=273160496&directlink=1

vad är det för armband i mitten?



Kramar!

2008-09-30 @ 20:14:05
Postat av: Johanna

Det är ett amningsarmand :)

2008-09-30 @ 20:18:40 URL: http://familjenkorb.blogg.se/
RSS 2.0