Tjing

Puh, fick liten skit glasbit in i foten, svårt att ta ut med en mage i vägen..
Men tror jag lyckades.. :)
Håller på att plocka och sortera ännu mer med saker som behövs bäras ner i källaren..
Don, don och mer don..

Ska snart ta mej något att äta till lunch.. men vad?

Håller även på och lägger ut saker på tradera så vill du köpa, kolla här:



Kommer nog lägga ut mer under dagen! :)

Fick även mail om att min vinst - den rosa kameran, skickades denna vecka.
Så senast nästa fredag har jag den då.. :D

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma/mormor Sofie

Baby! ta det lugnt nu!!!! åtminstone till i morgon kväll, då är jag hemma igen.



Puss

2008-11-21 @ 12:57:44
RSS 2.0