Dagsupdate

Se där..
Smsat min hyresvärd, han skulle kolla om han fått bytespartens papper, och isf gå igenom och se om hon blir godkänd.
Så han kanske hör av sej i eftermiddag.

Kollat upp saker som ska skickas i retur, så ska snart gå och posta/returnera de, och hämta ett paket.

Lilltjejen tryckte med fot eller hand på naveln (från insidan) det betyder att jag ska äta, för så gör hon jämt, tills jag äter, då slutar hon.. Tokunge! :D.
Så har ätit lunch..

Ska snart ta en snabbdusch, klä mej och gå iväg till centrum..

Just nu ska jag ringa och kolla vart ett väntat paket befinner sej, då det dröjt länge nu från att jag fick att de skulle posta det..

Vad jag ska göra resten av dagen, ingen aning faktiskt..
Kanske vila en stund?
Eller kanske kolla film?

Jaja, skriver mer senare..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0