Dagen i korta drag

Sådär ja, en bra dag idag, TROTS att vågen visade + i kg, utan någon anledning.
Tog en kort promenad med Emma & Wille, sen centrum och fika.
Supermysigt som alltid.


Minna skrattar åt Emma. • Wille posar i basker. • Emma vinkar hej? [Eller försöker slippa bli fotad?]

Har nu lagat middag & ätit den, färsbiffar med coleslaw.
Och nu försöker Jonas natta Minna, och sen ska han fortsätta se matchen.
Själv ska jag kila iväg nu..
Hade velat göra syster sällskap till nya centrumet i Vby, men hann inte.
Hade velat sällskapa henne mer än se centrumet iofs.

Jaja, nu ska jag gå och träna.
Whoopie! :D

Nu gav Jonas upp med nattningen, efter 5 min.
Baaah har inte tid, så nu kilar jag.

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Emma

han ser lite smått homosexuell ut i den där hatten :b sluta sätta på honom konstiga saker johanna ;)

2009-09-10 @ 08:52:43 URL: http://tjohalia.blogspot.com
RSS 2.0