Lördag, en bra dag

Vaknade imorse med migrän, ont som tusan.
Så messade Kim att vi inte kunde gå på Leos namngivelse. :(
Kändes jobbigt att med migrän och en matt bebis, åka buss så länge i hettan.
Minna skulle inte klara det.

När migränen släppt gick vi ner till Emma, David & Wille.
Lämnade presenten och snackade ett tag.
Wille fick på sej presenten, en superfin piketröja & shorts, passade honom perfekt!
Superfin Wille. :D

Sen gick vi till centrum, hämtade paket och åt lunch.
Sen hem och lämna saker och mata Minna.
Ner till centrum och sen till stranden.
Badade med Minna, som satt i sin nya badstolsring. :D
Sen upp och solade lite, Minna låg såklart i skuggan.

Gick på en liten runda i centrum, handlade middag & köpte varsin glass.
Skulle väcka Minna, pussade glasspussar (åt glas och pussade henne så hon fick en svalpuss med liiite smak av glassen), mycket poppis. :)
Sen hem, mata Minna, myste & busade & testade nya babygungan.
Nattning, då Jonas och jag slumrade till, vaknade tack och lov efter 10min.
Började med maten, och när maten var klar vaknade Minna.
Nattade om, värmde maten, åt.
Mina färsbiffar, sallad & min speciallarsås på cream fraise. :p

Nu ska jag göra efterrätten..
Jordgubbar, bigaråer, fujiäpplen med vit choklad.
Mmm..
Ska även se på film..
Antingen Bedtime stories eller The Oxford Murders.

Tipsa om mer bra film?

Hoppas ni haft en bra lördag!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya ★

Hej vännen.

Jag mår bra men har en grym pms :(

Låter som ni har det bra med förutom den där nedrans migränen. Kram på dig!

2009-06-27 @ 23:45:26 URL: http://soya.blogg.se/
RSS 2.0