Tjingalena!

Minna sov väldigt bökit inatt, grät i sömnen, gnällde i sömnen..
Mardrömmar?
Kändes hemskt iaf, försökte trösta..
Hon vart lugn om jag låg när och viskade: Mamma är här.. Mamma älskar dej..
Så jag sov väl 5 störda timmar, för klockan 5 vaknade Minna, och trots att hon var trött kunde hon inte somna om.
Hon brukar sova till minst 8.
Jag kämpade och kämpade och klockan 9 fick jag henne att somna, och då hade jag hunnit bli så övertrött att jag inte kunde komma till ro med att sova.
Suck.

Jaja, vägde mej och såg att jag har 0,5kilo tills jag nåt nästa delmål. :D
Måste varit att jag hade mens som vågen visade +.

Ska ta och väcka bönan, mata, klä oss och traska ut i den fina höstdagen.

Kram på er!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Malin

usch, så där har johan varit i veckan också...

har hört att det är många små som är så just nu...känner flera som har likasinnade problem med barnens sömn just nu...kan inte bli klok på vad det kan bero på?

2009-09-10 @ 12:33:37 URL: http://mmlw.blogg.se/
RSS 2.0