Peta fram penis?

Hemma igen efter en skön paus.
Gick hemifrån vid 13:30, då Minna var förbannat gnälig ingenting dög, hur mycket jag än kämpade.
Vi kom ut och jag tänkte; Ja, jag tjatar ut Emma!
Så jag gick och pratade med Emma och Wille, de stod på balkongen och jag och Minna nedanför.
Efter många om och men fick jag med Emma ut.
Vi gick till centrum och där mötte vi min söta syster med hennes goa pojkvän Jonas.
Hejjade ett tag sen gick vi och fikade och syster och Jonas gick.
Hade som vanligt supermys och superkul när vi är med Emma & Wille.
Både Minna & jag mår super när vi är med dom.

Emma och jag var trötta idag så blev felsägningar och även många fniss.

- Du får be honom peta fram penis.

- Mufflan håller inte tätt.

Lärde mej även något nytt av Emma idag, hon avslöjade under fikan att hon är Minnas styvmamma(?).
Hade jag missat. :p

Jaja, Emma förlängde mitt liv idag med alla skratt hon bjöd på.

Sen vid 16 var vi hemma igen, och då var Minna trött och gnällig.
Tog 40 minuter att få henne att somna.
Brukar aldrig vara såhär bökigt, vad är det för fas hon är i?
Hoppas verkligen det är en fas och att den är kort.

Baah!

Nu varva ner en timma tills Jonas kommer hem och Minna ska upp.
Laga middag äta, mata Minna, sen har jag träningsdate med Jessica.
Jag ska introducera henne för gymmet. :D
Sen ikväll kanske syster och hennes karl kommer hem till oss, men bara kanske..

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Vid 9 månader har dom en sån där separationsfas. Dom sover dåligt, äter dåligt, klänger och gnäller konstant. Om hon inte varit i den tidigare kanske hon är det nu? :) Kom du in på min blogg nu?

2009-09-11 @ 17:03:29 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Emma

david påstår att jag la in mitt kollegieblock i kylskåpet när vi kom hem

2009-09-11 @ 17:05:52 URL: http://tjohalia.blogspot.com
Postat av: annas Perssonliga

Hej!



Tack så mycket,kul att du kikade in.



Har läst lite här på din blogg och skrattade gott åt det här inlägget. Brukar också va så trött så vad som helst kan poppa ut ur munnen...



Ha en härlig lördag!

Kram

2009-09-12 @ 10:12:22 URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
RSS 2.0