Hur ska jag ta detta?


"Topiramat är den verksamma substansen i ett antiepileptikum
som förskrivs under namnet Topimax.
Det används som behandling av epilepsi
och som stabiliserande vid manodepressiva sjukdomar.
Substansen framställdes av Janssen–Cilag."


Då kan det alltså stämma?
Att jag ska börja med denna medicin?

Och då betyder det nu att jag hade fel och dom rätt.

Dom har sagt att jag är manodepressiv, men jag förnekar.


Vill inte, vägrar!

Ska ringa min psykolog imorn och be om akuttid,
annars vet jag inte vad jag gör.
Det gör ont i mitt hjärta, tårarna vill ut, men kan inte..

När ska det vända?

När blir det bättre istället för sämre?
Mamma, kan du inte trolla?

Jag vet att du skulle om du kunde..

Jag önskar..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Mikaela

har också haft topimax.. inget konstigt med den.. förutom att den inte funkade på mig vad jag minns! ge det en chans :) kram!!

2009-09-01 @ 22:09:01 URL: http://m1ka.blogg.se/
Postat av: Mikaela

har också haft topimax.. inget konstigt med den.. förutom att den inte funkade på mig vad jag minns! ge det en chans :) kram!!

2009-09-01 @ 22:11:46 URL: http://m1ka.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Tänk att det är något som förhoppningsvis kommer hjälpa dig istället för stjälpa dig. Du kan väl alltid prova?

Puss & Kram

2009-09-02 @ 01:20:04 URL: http://soyasblogg.se
RSS 2.0