Hallå där!

Nyss hemkommen efter att ha varit på "psykgruppen", och sen efter den varit på en supertrevlig fika med min barndomsvän Emma.
Var super kul att träffa Emma igen, har verkligen gått alldeless för länge sen sist.
Vi snackade mycket om "folket" vi växte upp med, vad som hänt de senaste åren, och det vart mycket skratt..
Jag har alltid gillat Emma - I still do!

Hoppas vi ses snart igen, väldigt snart.

Nu hemma hos mysfamiljen igen, och snart ska Minna få sova.
Minna har inte fått sova någon eftermiddagsnap idag, då vi testar om det kan få henne att sova hela natten igen.
Hoppas hoppas.

Well, tänkte även fråga er om lite tips på kul träning man kan göra hemma?
De dagar jag inte kommer iväg på gymmet, vad kan jag göra hemma då.
Tycker det är trist med armhävningar och situps, och har inte sån där wiifitjox.

Vill ni föresten se fulbilder som jag tog med webkameran idag när Minna sov?
Man kan välja olika effekter som jag fulade mej med. :D


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: emma - mamma till meja

Vi ska iväg till öppna förskolan om Meja är bra från förkylningen, sen är det mammagruppsträff på BVC. Dietisten kommer dit, känns inte helt nödvändigt att gå på men vi får väl se. Ni då?

2009-09-23 @ 20:13:40 URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Martina

köp ett gummiband och en pilatesboll så har du allt du behöver:)

du kan fylla 0,5 l flaskor me vatten å ha som hantlar oxå!



du kan ju även fråna jonas om han vill sällskapa på övningar som är utan redskap,så blir de skojjsigare,



typ situps där man låser fast varandas fötter å klappar varandras händer när man är uppe



eller att du ligger på golvet å han står över ditt huvud(du håller i hans ben),så drar du upp benen rakt upp å han skjuter ifrån dem neråt vrjegång du kommer upp,skit jobbigt:)



puss å kram

2009-09-23 @ 20:43:54 URL: http://martiniz.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

köp en yoga-dvd och kör på! :D jag älskar yoga. Avslappnande och ger resultat SNABBT! (iallafall för mig)

2009-09-24 @ 09:53:06 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
RSS 2.0