Vadann denna Anonymite?

Anonym om Skicka mej på Mammablogg Galan?:
Hade jag varit dig (vilket jag är jävligt glad att jag inte är!) hade jag skämts ihjäl av att tigga pengar via en blogg för att åka på "gala".
Skaffa dig ett jobb istället och lär dig försörja ditt barn för fan!!
Förstår du inte hur patetiskt det här är?!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 90.235.11.11

Vågar ingen stå för vad de tycker numera?
Så många åsikter, men ingen som står bakom dom.

Sjukskriven, därför inget jobb.
Försörja mitt barn är juh de jag gör, annars hade jag prioriterat att lägga pengarna på galan, istf att lägga de på mitt barn.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Cecilia

Vet du Jojo, jag tycker inte att du ens ska bemöda dig med att svara på sådana där idiotinlägg.

2009-05-04 @ 20:47:30 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
Postat av: Wifie

Vilket pucko! Det känns ju verkligen när man läser de där raderna att personen ENBART är ute efter att provocera. ;) Inget att bry sig om med andra ord. :D

2009-05-04 @ 22:03:35 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: em

men vad arg man blir. så trött man blir på folk.

men bejb. skit i dem. hade jag haft råd hade jag gett dig resten av bidraget. puss

2009-05-04 @ 23:46:48
RSS 2.0