Stresslägg

Ska snart fara till Högdalen och hämta Minnas 6 månaders (lindex) box, som de skickade till vår gamla adress.
Sen fara till Rådhuset och hämta mitt leg, som jag vet att jag ser för taskig ut på, kommer inte göra mej glad.
Men sen ska vi åka hem, och i Centrum ska vi handla, hämta paket & kolla på ny BH till mej, då mina D & DD är för små. :(
Kan alltså inte ha en enda bh jag har här hemma.
Sen hem, dona & pröva ny gröt med Minna..
Efter de hoppas jag att jag hinner gå och träna 1 timma. :D

Swing swing!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Martina

polislegget är de fulaste som finns...ja tog tre bilde rå såg förjävlig ut..sedan kändes de bara pinsamt å be om ny bild...kommer nog fixa nytt innan det gått ut,man ser ut som ett klot huvud,med stirrande ögon,dubbelhaka och kontrasten gör att de ser ut som ja har skit mkt smink...skrattar varje gång ja ser det....du e inte ensam..

2009-05-26 @ 15:05:36 URL: http://martiniz.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Vad ska ni göra ikväll då? Här blir det en lugn kväll med tv...

2009-05-26 @ 19:17:10 URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag har kommenterat det här tidigare på din bilddagbok, men jag tror du har minst en F-kupa. Gå till Details på Mäster Samuelsgatan, där får du rätt på en gång.

2009-05-27 @ 13:53:42
RSS 2.0