Pissed off

Sådär, fick nu reda på vem det var som skrivit att jag är en tiggare o.s.v.
En bekant.
En gång i tiden tyckte jag hon var trevlig, tyckte att det var trevligt att umgås med henne.
Nu har jag helt ändrat uppfattning, när hon dessutom skrev att hon velat säga det i flera veckor (?) !
Ja men gör det då du din .........................................................................................................................................................................!
Där skulle jag kunna skriva alla de fula sanningarna om henne, men det gör jag inte.
Är bättre en så.

Sluta gärna läs min blogg, kommer inte sakna dej som läsare.

Varför har folk så svårt att vara raka?
Ärliga?
Och varför tror dom alltid att dom vet allt?
Fråga innan du antar!

Och om det är fler som tycker jag tigger med anledning till att de tycker jag köper så mycket (som hon jag skrev om ovan) märkeskläder.
HM? Lindex? Kappahl? Eller änker du på hummeldressarna?
REEEAAA!!!
250kr för både jacka och byxor, dyrt?
Hittar inget som är så mycket billigare, så om märkesdressen kostar lika mkt som en i icke märke?
Varför spelar de då roll vilken jag väljer?

Blir så less på människor, när man börjar tro att det finns hopp, så dycker det upp en ..., ..., ....., ...., jävel som förstör allt.

Baaah, snälla, kan någon skriva något vettigt så man kanske slipper lägga sej med totalagg mot människan.
Inte som i människan = hon, utan människan som varelse.

Finns mycket mer jag kan skriva, men är för pissed just nu.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Tråkigt när folk lägger sig i för mycket. Men dom har väl för lite att göra helt enkelt! Jag köper massa märkeskläder nu till A när han är lite större och har 74 på kläderna. Men det kostar precis lika mycket som kläderna på Lindex, H&M och Kappahl eftersom jag köper på tradera eller på rea jag också! Skillnaden är bara att märkeskläderna håller lite bättre och det blir ju en massa tvättande av dessa små kläder. Men det förstår ju inte alla! Kram på dig

2009-05-22 @ 22:09:17 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: vera

tråkigt med såna människor!

hoppas att du inte lägger så mycket energi på henne nu. det är hon inte värd!

2009-05-22 @ 22:12:00 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: ☆Soya☆

Jag VET att du inte tigger och du skulle väl aldrig gå och köpa nått som inte är nödvändigt. Du byter ju blogghjälp/designer mot ett bidrag, det gör ju alla nu för tiden inget konstigt med det!

2009-05-22 @ 22:53:00 URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste säga att jag blir förvånad hur öppen du är och hur mycket du berättar om dig själv, men jag måste säga att du är modig och du står för vem du är, det ska du vara stolt över och få människor kan faktiskt stå rakryggade och känna sig starka och må bra över sig själva, du verkar ha kommit långt med dig själv.

och självklart ska du inte bry dig. För att känna som hon gör måste bara betyda en sak, antingen väldigt osäker på sig själv, eller avundsjuk, var hon lycklig själv hade hon inte ens orkat bry sig om annat strunt.

lycka till och må bra. kram

2009-05-23 @ 11:19:54
Postat av: J

Äsch, skit i henne... låt inte folk lägga sig i hur du sköter ditt liv. Hon behöver itne läsa din blogg om hon stör sig så mycket. Jag tycker att din blogg är hur bra som helst. Lycka till med allt!

2009-05-25 @ 09:56:00
RSS 2.0