Fredagen..

Då ska vi till min sömmerska, som sydde klänningen jag skulle gift mej i.
Men då jag inte bara sköt upp det planerade bröllopet, utan avstyrde det helt kommer den att användas på Minnas namngivelse i sommar.
Och imorn ska vi till min sömmerska för att sy en klänning till Minnas dag. :)
Sen kanske jag hinner träna, hoppas att jag kommer iväg.

Ja det är väl fredagen.

Nej, glömde en sak..
Jonas ville få tid att ensam "shoppa", han har nämnt min födelsedag & morsdag, men jag har sagt att han inte får köpa något.
Varför, 25 år är ingenting, och mamma har jag bara varit i 6 månader.
Jaja, jag vet hur han är min karl, även om jag säger nej, förbjuder o.s.v. så hindrar det honom inte..

Nää, nu ska jag lägga mitt bröd i påsar och in i skafferiet, sen borsta tänder och gå och lägga mej brevid min underbara, perfekta, söta, fina & goa dotter..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Kim o Leo

25? Shit du är ju lika gammal som Jonis =P Klart det ska firas, hälften 50 ju =D

2009-05-28 @ 23:42:48 URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Kicki

ja de klart =)

2009-05-29 @ 08:05:50 URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Johanna

På BR leksaker. Tror den kostade 120 spänn eller nåt bara, rekommenderas varmt :)

2009-05-30 @ 00:09:52 URL: http://johannastwins.blogg.se/
RSS 2.0