Dagen..

Idag började allt med att vi gick upp tidigt, och vid 10 mötte jag Melissa och hennes kompis, med deras små.
Köpte latte och gick till lekplatsen nära där jag bor.
Mycket snack, och mys i solen, synd att de blåste kallt då och då..
Sen knallade vi omkring i centrum ett tag..
Sen gick jag hem, fixa lunch, kasta i mej maten och sen for jag till psykologen..
Vi snackade mycket om mina diagnoser och och min "punktlista" med mina problem, hur jag ska lösa dem, o.s.v.
Fick hemläxor och hon ska även jävlas med mej nästa gång..
Tvinga mej ta i jord och sand med händerna, hon kommer säkert vara ennu hemskare och inte låta mej tvätta händerna på resten av tiden..
Oroar mej, men gör vad som krävs för min dotter.. För mej..
Efter psykologen for jag hem, mös med familjen..
Minna fick kräkattacker..
Vi tog de lungt, sen fick hon gröt.
Somnade 20:00, och sover än, och jag hoppas hon sover till iaf 5-6 imorgon, vore toppen.
Men nu ska jag göra mej redo för sängen..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Mr. Reset

Haha vad rolig du är, tusen tack!

2009-05-13 @ 22:54:14 URL: http://mrreset.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Okej tack! Jag tror du har rätt :)

2009-05-13 @ 23:11:45 URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Kicki

Menyraden där alla andra bloggar står ligger nästan helt under inlägget längst upp. och när man går in och ska kommentera så hoppar menyraden upp mitt på din header :S

2009-05-14 @ 08:34:45 URL: http://kicki.webblogg.se/
RSS 2.0