Bidrag.. Hur ska det gå?

Ska jag behöva göra återbetalningar till de som givit mej pengar, eller ska jag klara det?

Har fått ett anonymt bidrag på 50kr.
Tack så hemskt mkt till anonym!

Alltså har jag 900kr utav 2000kr

Hade räknat fel tidigare och skrivit 1500kr, men räknade inte med att biljetten kostar 650kr och sen kostar juh boendet 300kr.
Skulle kostat 450, men jag och Vera ska juh dela på rummet och ha en extra säng, och då kostar det 300kr per person.
Tänkte att i biljettpriset 650kr så ingick boendet, hade glömt att det var 300kr utöver det för boende.

Så nu är jag lite nervös över hur detta ska gå, ska juh betalas om 1 månad, alltså har jag 1 månad på mej att hoppas på många bidrag och även sälja en massa saker..

Hoppas hoppas, vill verkligen åka och träffa alla andra underbara mammor!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Tror du kommer klara det :) Tycker lite fler ska hjälpa dig ju, kom igen nu hjälp till lite mera ;)



Jag kan länka i min blogg, har inte så många läsare, men kan prova :)

2009-05-02 @ 13:28:27 URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Det cpade sig förut när jag skulle skriva, så vet ej om du fick min kommentar? Men har iaf länkat i ett inlägg och på sidomenyn nu! :)

2009-05-02 @ 13:34:21 URL: http://froidans.blogg.se/
RSS 2.0