3+ vs. 8-

PLUS+listan
+
Var vackert att se maskrosflygarna flyga omkring utanför, det såg ut som en snöstorm.. De flög runt, runt & uppåt.
+
Jag klarade av att stå emot festelsen av läsk & kanelbullelängd idag.
+
Mamma var förbi idag med 6 månaders present till Minna, superfina kläder.

MINUS-listan
-
Minna är superförkyld.
-
Minna äter dåligt pga förkylningen.
-
Minna rev sej i ögat idag.
-
Minna sover hela tiden.
-
Minna är för lättväckt för att kunna ta in sovrummet.
  Brösten gör så ont att jag gråter, och har gjort ont i 3 dagar (pga att jag slutar amma).
-
Har haft ont i huvudet hela dagen.
-
Mår dåligt för Minna, känner mej så maktlös.


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Sara (A´s mamma)

ALLT ORDNAR SIG!!!

Men Johanna, kan inte du skriva mer om sluta amma? För jag vill/måste också sluta amma men det finns så mycket tips och grejs så vad går du efter?

Dela med dig..



Kram

2009-05-24 @ 11:10:53
RSS 2.0