Typiskt

Jaha, kul denna dag började..
När jag vid 1 inatt skulle sova, då Jonas skulle gå upp (hade sovit 4 timmar), ja få var Jonas sjuk eller något.
Gick och kräktes..
Han fick ringa vårdguiden, för jag ville veta om det gick att undvika att bli smittad, för mej och Minnas skull.
De på vårdguiden sa att det lät mer som ett magvirus eller matförgiftning (jag tror på kebaben).
Och att så länge han alkar händerna ofta så ska de inte vara någon fara.
Jaja, jag får sova till slut.
Vaknar 05 av att Minna skriker och mitt huvud håller på att explodera.
Migrän.. Super! INTE!
Jaja, Minna mår bättre och bättre, och var på lekhumör, men det blev inte så mycket lek när man har två sjuka föräldrar.
Klockan 9 kom hemsjukevården (samma tid som igår).
Hon som kommer till oss är suuupertrevlig, hon räknade Minnas andetag, 30 - och det är väldigt bra!
Hon lät lite rosslig men mycket bättre, så nu behöver Minna bara ha inhalation var 6:e timma istället. :D
Hon går in på antibiotika-kur-dag nummer 4 idag.
Tänk en sån stark liten tjej vi har..
Så hon kämpar!
Hon är en vinnare, hon kommer klara allt!
Jaja, men efter att vi kämpat som 2 sjuklingar så får jag sova 2 timmar vid klockan 15.
Nu är det Jonas tur att sova, han har sovit 1 timma, 1 timma kvar.
Hoppas han mår bättre när han vaknar..
Dumma kebab!

Jaja, pratade med Familjebostäder, får komma och hämta nycklarna imorgon!
Woho!
Har både bra & dåliga nyheter ang. lägenheten, vill du läsa läs i Housewife Deluxe bloggen. :)

Skriver mer senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0