Mjäk..

Jippie, Jonas var magsjuk för nån dag sen, nu är det tydligen min tur.
Jag slipper dock kräkas, hittills.. peppar peppar..

Ska snart till BVC här i Högdalen, sista gången, sen nästa gång vi går är det i Farsta.

Ringde målarn som sa att han tidigast är klar med väggarna på måndag, senast tisdag.
Det betyder att jag måste kolla med Mathias om han kan lägga golvet någon/några kväll(ar) nästa vecka istället.
Annars får vi försöka själva.

Ska iaf köpa golvet nu i helgen.

Nu känner jag mej yr, så ska vila lite..

Skriver senare om jag slipper bli värre..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Camilla

Hoppas du blir bättre snart!

Är det inte svårt att lägga golv själv? Skulle aldrig våga mig på det men å andra sidan har både jag & sambon tummen mitt i handen.... :D

2009-03-19 @ 14:59:01 URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: Lena

Hejsan, jag tänkte fråga om jag kan få läsa syskonverkstadsbloggen? :) Du har mailat dom andra blogglösenorden till mig och jag är så nyfiken, hihi! Hoppas allt är bra med er. Kramar

2009-03-19 @ 18:18:29
RSS 2.0