Minna 4 månader!!


Här var Minna 6-7 veckor, men redan då slog hennes hjärta..

Idag är hon 4 månader, en liten "stor" tjej..

4 månader med strl 56 i kläder och strl 2 i pampers blöjor.
Hon är kanske inte så stor för att vara 4 månader..
Och hennes utveckling kan tyvärr inte "mätas" med andra 4 månaders,
då minnas sjukdomshistorik gjort att hon inte växt så mycket och inte är så stark som hon borde vara.

Men hon är vääärldens finaste, bästaste bebis & hon är iaf stor på ett sätt..
I våra hjärtan!



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Erika ♥ Min resa från 124kg!

Tänk du vad tiden går fort :) Är hon född för tidigt?

Har själv små knoddisar här hemma en på 2 år och en på 9månader. Gick över en vecka med pojken och 9 dagar med tösen. Ack så tungt!



Sköt om er! Kram

2009-03-24 @ 07:10:34 URL: http://misserika.webblogg.se/
Postat av: Martina

barn återhämtar sig snabbt å innan du vet ordet av kommer lillstrumpan kommit ikapp med utvecklingen!

om hon får behålla mestadelen av maten så är hon ikapp i noll tid,å låt er inte hindras av att hon är "liten" ni kan fortfarande låta henne träna musklerna genom att låta henne kräla på mage och sitta/halvsitta mtk så hon tränar magmusklerna å ryggmusklerna:)



grattis minna på 4mån-dagen:)

vi saknar er!

när ni landat lite i nya lyan kommer vi direkt å hälsar på:)

2009-03-24 @ 10:45:46 URL: http://martiniz.blogg.se/
Postat av: Katja ♥

Hej! Passar på att lämna lite spår efter mig när jag ändå är här inne :)Måste passa på att säga att det är en riktigt fin design på din blogg.Kommer att lägga din blogg bland mina favoriter,en jätte trevlig blogg! Ha en trevlig tisdag!

2009-03-24 @ 11:29:55 URL: http://lyckligaord.blogg.se/
Postat av: Katja ♥

SV: Det var så lite så :) Tack själv! En del av mina favoriter har jag i menyn på vänster sida av bloggen.Har inte hunnit lägga in alla där en,men är på god väg :)

2009-03-24 @ 12:12:12 URL: http://lyckligaord.blogg.se/
RSS 2.0