Bilder på mitt barn, i bloggen?

Till att börja med vill jag göra det klart att jag dömmer ingen som vill lägga ut bilder på sina barn på nätet.
Var och än bestämmer över hur de vill göra.
Jag där emot vill inte lägga ut Minna på nätet då hon inte bett mej göra det och jag är även oroad över vad som kan hända med de bilderna..
Därför lägger jag bilderna i en låst blogg.
Men..
Ibland önskar jag att jag skulle "våga" och vilja lägga ut bilder på Minna här i den öppna bloggen.
Så alla kunde få se världens vackraste, finaste, smartaste, charmigaste & starkaste bebis! ♥
Men min försiktighet vinner alltid över den tanken..
Så ni får hålla er utan bilder på Minna..
Men ni kan alltid fråga om loginen till Minnabloggen..
Man kan väl alltid chansa?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0