..9..NIO..

1. .. en blogg utan bilder eller en blogg med bilder?
Gärna med, men en blogg utan bilder med bra inlägg är lika bra. :)

2. .. en blogg som byter layout ofta eller en blogg som aldrig byter layout?
Det beror på, så länge det inte är en layout som är jobbig för ögat.

3. .. katt eller hund?Jag är en hundmänniska.

4. .. filmer eller böcker?
Beror på, olika för dag och tillfälle..
 
5. .. foto- eller filmkamera?
Båda, men då jag är utbildad inom foto så måste jag juh säga det. ;)

6. .. stationär dator eller laptop?
Ja, båda, har alltid haft stationär, men köpte förra året en laptop då de tar mindre plats och man kan ha den vart man vill och lätt ta den med sej.

7. .. stereo eller radio?
Dator? Hm.. spelar ingen roll..

8. .. tändare eller tändstickor?
Ja, jag röker juh inte längre så, tändstickor, luktar mysigt.

9. .. shopping på nätet eller i vanlig butik?
Föredrar nätshopping, slippa trängas och byta sej svettig i butik.
Skickar hellre sakerna som inte duger i retur. :p

Utmanar:
Catti, Vera & Martina.
Och självklart ni andra som är sugna.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Duracellmamman

Städa, städa, städa och sen jobba med Mammablogg Galan ;-D'



Själv då?!?



kramis!

2009-03-02 @ 19:49:29 URL: http://duracellmamman.se
RSS 2.0