Surr surr..

Det finns så mycket jag vill skriva, men allt snurrar i mitt huvud.
Vill en sak, tänker på nåt annat, säger en sak, önskar en annan.

Imorn fyller jag år.. Japps 25 år.
Har lite åldersnoja då folk "driver" med mej, att jag håller på att bli gammal, att jag inte hunnit med så mycket i livet o.s.v.
Det får mej att få panik, är jag gammal, är jag ung?
Nää, livet blev inte alls som tänkt, hade tänkt jobba som fotograf nu, men har något mycket bättre i mitt liv.
Min dotter Minna..
Hade jag inte varit så förbannat fet hade vi börjat med syskonverkstaden efter sommarn, men den skjuter jag upp tills jag gått ner alla kilon.
Redan planerat 2 bröllop, ena blåste Jonas av, det senaste blåste jag av.
Trodde jag skulle plugga 2 intressanta kurser i höst, men fick veta att de glömt informera mej att jag haft slutbetyg i 1 år(!)..
Så, vad ska jag nu göra?

Samtidigt svävar tankarna omkring på morgondagen.
Vilka kommer ihåg att jag fyller år?
Vilka kommer gratta mej?

Varför har aldrig någon haft överaskningskalas/fest för mej?
Så många av mina vänner som berättat om att deras vänner överaskat dem med massa skoj..

Hur ska jag få tid till att träna, Jonas jobbar och kommer hem vid 18-19, då lagar jag middag, sen äter vi och sen stänger gymmet 20-21. Hur ska jag hinna?

När ska mitt mående bli bättre?
Kämpar & kämpar, men det tyckt inte bli bättre..

Allt blir väldigt snurrigt nu, jag vet, förlåt..
Ska börja avsluta nu..
Läsa klart lite bloggar, forum på familjeliv, sen skriva en sak här..

Så.. senare.. snart.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya ★

Nu är klockan över 24 så GRATTIS!!!

2009-06-16 @ 00:10:13 URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Emma

GRATTIS!

tänk istället på hur mycket du har hunnit med. :) du har en underbar dotter, en fästman, en jättefin lägenhet. nu vet jag inte jättemycket om din bakgrund, men jag vet att du har tagit dig ur flera saker och att du håller på att ta dig ur ännu mer saker. du är jättestark!



känner ju inte dig och minna så väl. men om du vill träna får du lämna henne här. eller så kan vi vara utanför träninglokalen. Annars finns det ju barnpassning på vissa pass på friskis (mammapassen)

2009-06-16 @ 09:03:12
Postat av: Linda

Hej och Grattis! Det finns en bra träningsskiva som jag använder mig av när jag har ont om tid. Träna på 17 minuter heter den. Jättebra och effektiv!

Tr%25C3%25A4nap%25C3%25A517minuter%21.htm" rel="nofollow">http://www.swedebeat.se/art/4002/DVDTr%C3%A4nap%C3%A517minuter!.htm



Kram Linda

2009-06-16 @ 09:06:56
RSS 2.0