Midsommarafton

Ja, då var man vaken, och det är en ny dag. :)



Vaknade upp och kände att inlägget jag skrev inatt var totalt onödigt.
Varför ska jag behöva försvara mej, för henne dessutom?
Vem är hon?

Så jag tog bort inlägget.
Tänker juh endå inte läsa hennes blogg, raderade juh den ur historiken, för att inte på nåt självdestruktivt sätt dyka in där och läsa hennes inlägg om hur patetisk jag är.
Hon får tro & tycka vad hon vill, jag vet vad jag tycker & tror, och jag vet vem jag är.
Vuxen människa utan behov att "trycka ner" andra, som kämpar mot diagnoserna, då jag en dag ska bli fri från dem,
på samma sätt som jag blev fri från drogerna.

Så thats the end of it!



Idag ska vi till Sollentuna, Jonas mamma fyller år.
Blir nog inte där så länge då Minna är sjuk igen. :(
Inatt /imorse (kl.4) när hon fick välling hostade hon så mycket att hon kräkte ner hela sej själv, filten, täcket, kudden och en del av lakarnet, sen kunde hon inte somna om då det var svårt & tungt att andas.

Ska ringa och boka in tid för återbesök på Sachsska barnsjukhus, det kan inte fortsätta såhär.
Visst att hon har varit bättre än innan, men då var det juh extremt.
Men nu är hon förkyld i princip konstant, med en paus på 2-3 dagar varannan, var tredje vecka.
Vi kan inte ha det så, hon äter sämre när hon är som värst, vilket är självklart.
Hon sover dåligt, gråter, gnäller och det gör ont i mej att se det..
Vi kommer aldrig in i rutiner då det inte går att ha rutiner med ett sjukt barn.

Well, well..
Nu ska man borsta tänderna, packa skötväskan & snart kommer skjutsen.

Skriver kanske när jag kommer hem, beror på vad som händer och hur lillan mår.

Trevlig midsommar på er!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya ★

Krya på dig Minna och glad midsommar på er alla 3.

Puss & Kram

2009-06-19 @ 11:47:06 URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Undervart mysig sida =) Kommer absolut tillbaka! Vad ska ni göra midsommarhelgen då? La till dig på bloglovin, vore kul om du ville göra detsamma! :D

Länkar också i bloggen! Kram

2009-06-19 @ 13:19:21 URL: http://fruktbus.blogg.se/
RSS 2.0