Friend Facts


Enligt Facebook - Friend Facts, så verkar alla tycka at jag är:
En bra vän
Lojal
Någon man presenterar för sina föräldrar
Bra kyssare
Icke oskuld (hjorå, Minna är jungfrufödd)
Ser bra ut
Haft engångsligg
Haft trekant
någon man presenterar för att imponera
Passa i tajts
Håller hemligheter
Bra på idrott
Har strippat
Har varit intresserad av mej (alltså mej)
Är karismatisk

Trevligt att se att det är så folk tycker. :)

Ja, och tycker jag skulle göra mej bra som gangster, hehe lite väl att ta i, men bara lite..
Jag är juh förortsbarn. :p


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0