Förlåt..

Förlåt för att jag inte uppdaterat något idag..

Idag har jag satt mej in djupare i detta:

www.flashback.info/showthread.php?t=932561  - läst ALLA sidor!

susning.nu/Empati

nyheter24.se/nyheter/inrikes/248549-svartsjuk...

nyheter24.se/nyheter/inrikes/248916-16-aringe...

nyheter24.se/nyheter/inrikes/249682-de-sms-ad...

minneavtherese.blogg.se/

lorena.devote.se/blogs/2028385/ni-borde-skaem...

lorena.devote.se/blogs/2047136/angaaende-ther...

thresrojo.blogg.se/index.html

Det där är bara några av alla länkar.

Det värsta var när jag såg ett namn som kopplade mej till Min lillebror.
Fick veta att hans kompis skulle gått med Tess på balen, var kompis med henne, gick o Toves klass & spelade fotboll med Tim.
Såg samtidigt att den där Tove bor/bodde 3minuter från oss här.

Tycker synd om alla föräldrarna, vänner till alla 3 ungdomarna (Tess, Tim & Tove).
Tycker det är hemskt att Tess liv togs ifrån henne, hennes nära & kära, allt för tidigt.

Som det verkar, vet ej om det stämmer..
Så blev Tim mest manipulerad utav Tove.
Så enligt mej..

Tim, svag pojke som är dum nog att döda för sin flickvän.
Som min mamma brukade säga när jag var liten och lyssna för mkt på vad andra sa att jag skulle göra:
"Skulle du hoppa från en bro om dom sa det?"
Men nää, det finns saker som man helt enkelt inte gör!

Tove, kall, egocentrisk och manipulativ, som ber sin pojkvän misshandla tjejen hon hatar, som han även "strulat" med.

Men som sagt, vet ej säkert om det stämmer, hört och läst på många ställen, så stämmer det inte, så är väl det bra?
För då är dom två bara psykopater?
För man måste juh sakna empati, som dom, för att begå ett sådant  brott?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: sofia

vilka j*vla idioter och rasister det finns på flashback. slutar aldrig att förvånas.

2009-06-12 @ 18:37:32 URL: http://bobbypin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej bejbi!

Har berörts väldigt mycket av det som hänt. Jag trodde först det kunde vara en tjej på skolan där jag jobbar när jag läste om det i söndags och ja då började jag läsa runt så i söndags kväll hade jag den storyn som nu figurerar i tidningarna...Och ja du har ju oxå läst på flashback där de lagt in bildlänkar. I går var jag vid platsen och la en blomma...så vackert de gjort hennes vänner. Ta och gå dit bejbi... Kram

2009-06-12 @ 20:48:15 URL: http://www.metrobloggen.se/missisola
RSS 2.0