En underbar man..

Min älskade Jonas..

Ni ska bara veta vad han gör & säger..
Igår skulle vi se, Låt den rätte komma in, och så säger han sött: Men du måste ligga i min famn..

Sen när vi vid 23 skulle gå och lägga oss.. Ja då vaknar Minna och är superpigg..
Jag är helt matt & slut utav att Minnas sömnrutin är förstörd och det är kaos med hennes sömn, så jag börjar gråta..
Kanske låter överdrivet, men när vi nattat Minna sitter jag som på nålar, rädd att hon ska vakna och inte somna om.
Men jag försökte ge henne välling och hon somnade för ett litet tag, men vaknade sen utav att hennes ögon & näsa kliar..
Förkylningen störde hennes andning så det var nog också superjobbigt.
Men efter det så orkade jag inte, hade ont i kroppen och mina ögon sved som aldrig förr..
Då..
Då tog Jonas Minna och sa: Sov du gumman.
Jag blev lite paff, men sa: Du måste sova, du jobbar juh imorn.
Ja, svarade Jonas: Men sov nu..

Så jag fick sova iaf från 00 - 06:30, då vaknade jag för Jonas var påväg att gå.. Till jobbet endå, trots att Minna inte somnade förns klockan 2.

Oh han är underbar min man.. <3

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Amanda

Skönt att du har en sån klippa där hemma. ^^

2009-06-08 @ 18:13:09 URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Sweet!

2009-06-09 @ 20:47:08 URL: http://soya.blogg.se/
RSS 2.0