Ang. Tråd på FL

Ang. Tråd på Familjeliv.se

Killar runkar, men tjejer...????

Jag skrev: " Fingrar, busar med musen, pillar på pärlan, klappa katt.. ja det finns fina saker att säga.. :) "

Sen började jag tänka på när man satt i skolan på rasterna..

Killarna (Verkligen inte alla, utan de grabbar som tyckte dom var tuffa (försökte vara)) satt och pratade högt om att de runkade, om hur ofta o.s.v.
Heeelt oblygt!

Jag satt knappast där och snackade med mina vänner om det, men!
Jag och en till tjej var typ dom enda som vågade prata om onani när man bara var tjejer..
Alla andra satt generade och tysta..
Man såg att visa av dom ville prata, men vågade inte.

Varför är det så shy shy för tjejer att prata, sex, onani & lust?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Chatrine

Det har ju tyvärr alltid varit så att tjejer inte får vara kåta, osv..

Tjejer är ju så "fina" och ska bara ställa upp typ..

Även om media vill ge skenet av att det börjar bli mer jämställt så hålle rjag inte med..

För det är inte många tjejer som vågar stå för att de onanerar..

Tror att tjejerna är rädda för att få nåt rykte som är mindre trevligt..

Jag har ofta varit ganska frispråkig, då jag anser att man inte ska skämmas för sin sexualitet..

Men så har man ju också fått rykte om sig, som att man vill och har legat med allt och alla..

Jag bryr mig inte, men de tjejer som inte är lika starka, bryr sig nog en hel del..



Oj vilket långt och "svamligt" svar det blev..

Hoppas du förstod vad jag ville ha sagt.. =)

2009-06-10 @ 10:32:31 URL: http://gluttgirl.blogg.se/
Postat av: fanny

klart :D mejla mig då snuttis <3

2009-06-10 @ 10:38:38 URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Ania

För att kvinnanas kropp är till för att tillfredsställa mannens alla sinnen. Vi ska se bra ut, lukta gott, vara lena och mjuka, smaka som socker och helst inte prata så mycket.

2009-06-10 @ 12:11:27
Postat av: Lise-Lotte

Vet inte faktiskt...Konstigt egentligen.

2009-06-10 @ 20:46:05 URL: http://supermum.blogg.se/
RSS 2.0