Yankee Candles

Har sedan mammagalan (då jag såg & doftade det underbara Juicy Watermelon ljuset)
varit supersugen på att köpa Yankee Candles.

Kollade på hemsidan efter om det fanns nåt mer än Juicy Watermelon.
Och tro mej, det finns myyycket!


[Mina val]

La ner de jag helst ville ha, och hoppades att jag skulle ha råd, men..
Såklart kommer ett men..
Kom på att vi har en del extra utgifter med Minnas namngivelse & en skuld jag måste betala tillbaka.
(Lånade pengar av min farmor för att ha råd med en superdyr medicin)

Yankee Candles får vänta, tyvärr.. :(


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0