Mammabloggalan

Ja, nu har jag nästan packat färdigt.
Mobilladdaren & tandborsten packas imorn.

Måste även komma ihåg att ta ut pengar i centrum.
Ska ta tunnelbanan som går 6:16 för att vara säker på att jag hinner.
Måste juh räkna med att tunnelbanan kan bli försenad, och då missar jag tåget.
Så, nu måste jag sova så jag iaf kan få 3½ timmas sömn. :S
Hoppas jag kan sova på tåget.

Ska försöka blogga nånting under galan, men måste hålla mej sysselsatt för jag mår illa av ångest nu.
Saknar Minna redan och vill inte riktigt åka längre..
Men men..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

svar: Så var det för mej också förr, men inte nu längre :/. Nu blir det rosa nästan direkt haha.



Hoppas du får superskoj på galan!!

Ska bli kul att läsa om den sen.



kram

2009-07-04 @ 10:42:34 URL: http://carpeannah.blogg.se/
RSS 2.0