Lite bloggande?

Om ni undrar varför jag inte bloggar någonting idag/ikväll beror det på:

Minnas tider..
Somnade 20:00
Vaknade 21:45
Välling 22:45
Somnade ??:??

Precis, hon gapar, skriker, kräver all uppmärksamhet m.m.
Trots 6 nattningsförsök slår hon upp ögonen igen och blir superpigg.

Hur orkar vi mammor, (och de pappor som är hemma) med sånt här?
Tur för Minna att hon är så sjukt söt och mysig annars, doftar socker & skrattar varmt, annars hade jag lagt henne i tvättkorgen.

Jaja, orkar inte skriva är flyförbannad och mensen gör det inte bättre..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Fröken Fifi

Pojken min vaknar flera ggr per natt nu, bökar och har sig i sängen. Jag får ingen sömn, får sova tupplurar, kanske lite sovmorgon och turas om att sova. Han vaknar och gallskriker, drömmer mardrömmar. Ja, vad ska man göra. Man måste orka. Man älskar sitt barn, man lider med sitt barn.

Avlastning. Man måste se till att inte bli överväldigad bara.

Man får härda, stå ut. Imorgon blir det bättre.

2009-07-10 @ 02:46:16 URL: http://philahzophee.webblogg.se/
Postat av: Wifie

Usch vad jobbigt. Hoppas ni får ordning på det där.. Här har sömnen aldrig varit ett problem men nu håller A på få en tand så han vaknar och äter fler ggr på natten än vad han gjort förut, vilket gör mig HELT död på dagarna. Kan bara tänka mig hur DU känner dig.. :S Kram!

2009-07-10 @ 08:49:32 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Nina

ja gud! absolut!!! känner igen ditt blogg namn.. Jag satt ju bakom er då. bord nr 5.. =) sprang runt å tog kort på ert bord eftersom jag och thea delade på kameran :D

2009-07-10 @ 10:53:37 URL: http://modesida.blogg.se/
RSS 2.0