Dagen före..

Jaha, ang idag, Lördag.
Dagen före Doparedagen?

Minnas namngivelsedag.

Så, började dagen med att bli väckt av Minna vid 8?
Hade lyckats somna halv 5. :(

Jonas tog henne i 2 timmar, sen somna hon om.
Vi däckade och vaknade vid 12?!
Jisses, nu blir de stress..
Kasta i Minna mat, kasta i oss frukost.
Jonas lekte med Minna medans jag donade med saker och letade fram saker från datorn.
Sen vart Minna trött, så då var vi tvugna att natta henne.
Fastnade hemma.
När Minna vaknade fick hon mat, sen skyndade vi oss iväg.
Storhandlade i centrum, käkade middag på kinaresturangen på hörnet.
Dock kastade vi i oss maten då Minna vart supertrött och hungrig på en gång.
I med mer mat i den lilla tösen, samtidigt kasta i oss vår mat.
Betala, stressa oss hem igen.

Väl hemma började jag med allt (inte)..
Vi städade, sorterade, ner med saker i källarn, plocka iordning o.s.v.
Sen fixade vi med fadderbrevet och Minnas presenter från oss.
Nu är klockan allså 23, och då vaknar Minna.
Jag hann göra kakdegen, så den är i kylen tills imorn.

Imorn, idag, Söndag..
Kommer min syster tidigare än alla andra.
Hon ska nämligen hjälpa mej baka! :D
Kakor & Muffins!

Klockan 14 kommer gästerna, vädret avgör om vi blir ute eller inne..

Oh, ska bli så skoj!
Älskade lilla Minna i sin fina klänning.
Jag i en klänning jag känner mej fin i.
Jonas i sina snygga gåra kostymbyxor.

Och nu tusan sägs alla namnet ut till alla & faddern får sina "uppgifter"..
Lägger upp fadderbrevet imorn.

Men nu..
Skölja ur vällingflaskan, dricka upp mitt vatten, borsta tänder, kissa och sen hoppas på att skallen låter mej sova..
Är väldigt uppjagad & stressad..

Gonatt!

Och förlåt för kaosigt inlägg..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Camilla

Tack så mkt! Ja, tänkte att det var lika bra & passa på när alla var på plats :D

Hoppas ni får en toppendag & att solen skiner på er!

2009-07-26 @ 08:19:24 URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
RSS 2.0