Why do bad things happen to good people?

Då dottern blivit dålig igen, så måste vi fara in till sachsska barnakut.
Kan säga att MAM kommer få en trevlig recension när jag kommit hem och får tid över.
Men Minna kommer självklart alltid i första hand!

Så förhoppningsvis kan de hjälpa henne redan ikväll så vi får åka hem, annars blir vi väl inlagda igen.
Återstår att se..

Orkar jag skriver jag ett inlägg från mobilen och uppdaterar..

Men MAM recensionen och andra inlägg ligger nu på paus.

Sköt om er & håll tummarna för Minna nu!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: TuffLoysan

Lycka till! Håller alla tummar för er

2009-01-26 @ 22:28:52 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
RSS 2.0