Torsdagen

Oj då.. :p
Haha, här har man väntat på att allt man har beställt ska komma med posten..
Och idag, som en bomb kom det mesta..
Har fortf. inte fått mina brickor dock.. :(

Men massa saker till Minna, som jag valde att köpa för mina julklappspengar. :)
Ska bli kul att öppna allt, hihi..

Pojken smsa nyss att han har en dålig dag, hoppas jag kan göra den bättre på något vis..
Ska försöka luska fram lite ideer..

Själv mår jag rätt bra nu..
Minna börjar "fläska" på sej, äntligen!
Whooopie!

Skriver senare, nu mata lilltjejen.. Igen! :p


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0