Today..

Idag ska jag gå på barnvagnspromenad med Frida & hennes dotter Lovis.
Även åka förbi mammas jobb, då hon vill visa upp Minna, sen ska vi hem till mamma då Jonas ska jobba över.
Hoppas även på att få sova lite mer än de 2 timmarna jag fått.

Tänk att snart har första månaden på detta år tagit slut.
29 januari idag, på söndag är det februari.
Tiden går fort..

Så vad händer i februari?


  • Jag börjar i ångestskola.
  • Ska på efterkoll hos BM.
  • Ska avsluta min kontakt på KK.
  • Ska till min kontakt på psykiatrin.
  • ♥  Alla hjärtans dag!

Så saker är inplanerade, och kommer säkerligen hända mer än det som står ovanför.
Kommer få besked om aktivitetsersättningen blir beviljad.
Det är väl det jag grubblar på mest..
Önskar att det blir beviljat.

Önskar även att vi snart kommer hitta och få en lägenhet.
Skulle sitta perfekt nu!

Hoppas ni får en trevlig dag, skriver senare..


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Katja Nordberg

Jag tror absolut att du kommer att få aktivitetsersättningen beviljad.:)

du vet att jag har det så har du frågor får du ringa:)

en grej som är grym ät att får du aktivitetsersättningen så har du rätt att få föräldrapeng samtidigt, det blir alltså en helt okej inkomst:)

2009-01-29 @ 11:19:50
Postat av: Kicki

kommer du in på msn nått? har några frågor :)

2009-01-29 @ 13:26:42 URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: emelie o elliott

du har fått en utmärkelse i min blogg

2009-01-29 @ 17:14:17 URL: http://emlisch.blogg.se/
RSS 2.0