Prankcall

HAHAHA

Fick för drygt en timma sedan ett prankcall..

Min mobil ringer och jag svarar.
[J - Jag | PC - Prancaller]
Samtalet på ett ungefär, minns inte exakt.

J - Ahh det är Johanna.
PC - Hey, det här är Micke, Duellen.
J - ..ehmn, hej?
PC - Va göru?
J - Inte mycket..
PC - Lust att hänga med på en bira/bärs?
J - Nje, skulle inte tro det..
PC - Dårå?
J - Nää..
PC - Vet inte om du visste de, men jag gillade ju dej..
J - Jaha?
PC - Men du hade ju kille..
J - Det har jag nu med..
PC - Jaha..
J - Och barn.
PC - Men vi skulle ju ha barn..
J - Fnissar
PC - Aja, men.. Ha det bra då.
J - Detsamma.

HAHAHA

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: emelie

haha killar är så knäppa, jag dör

2009-01-20 @ 15:38:46 URL: http://villabloggen.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha klockren!

2009-01-20 @ 19:11:11 URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
RSS 2.0