Pizza och bra sällskap

Japps idag sov Minna & jag största delen utav förmiddagen.
Sedan kom Kim & hennes son Leo, som är 9 dagar yngre än Minna, men mkt mkt större.
Alla mina vänner bebisar som kommit efter Minna är mkt större.. :/
Skönt för dom iaf. :)

Ja Leo sov mest hela tiden, och Minna spydde..
Kim lärde mej knyta sjal (då jag fått min sjal nu - blev en Mobywrap) och sen lyxade vi med Pizza och kollade Mad TV.
En trevlig dag/kväll enligt mej.. :)

Imorn, söndag, jobbar Jonas igen, men jag ska spendera dag och kväll hos min mamma, med Minna..
Mys! :)

nu för jag över bilder från mobilen med bluetooth till datorn.
Ska fixa dem och sedan sålla ut vilka jag ska ta med i beställningen av papperskopior. :)

Jaja, gonatt..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0