Nattlägg

Sådär, nu har vi packat upp alla saker som jag köpt för mina julklappspengar..
Massor med kläder till Minna, barnvagnslås x 2 (så numera står barnvagnen låst i källaren - whooopie!), böcker till mej, fotoalbum, fotoramar, nappar, nappflaska (dr.brown - spec. mot kolik/magknip), nappväska (för att skydda från bakterier när de ligger i skötväskan), barnvagns"gardin" (för att kunna skydda bebis från vind och sol bl.a.) och mycket mycket mer!

Nu ligger Minna och Jonas och sover, men snart är det dags för matning..
Jag är uppe och steriliserar och tvättar nya flaskan och alla delarna..

Tackar alla som nominerar min blogg som mammablogg, och alla som kommenterar att jag förtjänar utmärkelserna.
Att min blogg är en underbar mammablogg.
Jag tackar, jag tackar..
Dock tror jag nästan man måste ha login till Minnabloggen, för att uppskatta bloggen.. :)
Men men..

Nää, nu ska jag fixa lite med Minnas fotoalbum & böcker. :D

Tjing tjing

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Anna

vart köpte du barnvagnslåset? :)

2009-01-16 @ 11:34:15 URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej! Skulle jag kunna få login? Vill gärna fortsätta följa din blogg, hela bloggen.



Minna är jättefin!



//Cornelia

2009-01-16 @ 18:47:39 URL: http://corneliashus.blogg.se/
RSS 2.0