MAM Manuella Bröstpump

Fick idag ett mail från MAM.
Om att de gillar min mamma blogg och undrar om jag gratis vill få & testa deras nya manuella bröstpump.
De får självklart reklam i min blogg, och jag får en gratis bröstpump. ;)

Så de ska posta en pump till mej, jag ska testa, och sedan kommer jag skriva i bloggen vad jag tycker om den.
Så håll er uppdaterade!



       Hur underbart det än kan vara att amma sin baby är det viktigt att kunna lämna
       över till någon annan då och då.
       MAM har utvecklat en bröstpump som är enkel och bekväm att använda.
       Bröstpumpen hjälper också till att undvika problem med mjölkstockning och
       upprätthåller mjölkproduktionen.

       ♥  Du kan välja din egen pumpstyrka med hjälp av ratten
       ♥  Pumpen är mjuk och bekväm mot huden
       ♥  Den är lätt att använda och montera


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Vad bra! :) Måste ju köpa en pump jag med.. Men de är så dyra. :S



Jo jag gör det heela tiden. Fick lära mig det på föräldrautbildningen och det är så bra för vi har ett högre matbord än normalt med barstolar så det är super att stödja sig mot och vicka fram och tillbaka.. :)

2009-01-21 @ 15:44:33 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: vera

när ska vi träffas imorgon?

2009-01-21 @ 16:11:49 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: [19år & 2barnsmamma]

Jo bara bra här :) Börjar äntligen bli krya så det är skönt!

Gud va snällt av dom, & bra för dig som får en gratis pump :) Själv har jag en man pumpar förhand med, inte det roligaste men det funkar ;P

2009-01-21 @ 16:54:40 URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle fortfarande vilja ha inlogg till minnabloggen :)

2009-01-21 @ 17:15:24
Postat av: emelie o elliott

haha..va gött för dig, de får gärna mejla mig me ;P hahaha. hoppas allt e bra med er? kramis

2009-01-21 @ 19:39:21 URL: http://emlisch.blogg.se/
RSS 2.0