Lördag

Jonas tog tvättstugan och jag fick sova lite extra..
Har dock fortf lite ont i ögonen, men de går väl över under dagen/kvällen..

Idag ska vi hem till min farmor, Minnas gammelfarmor/mormor vad det nu blir..
Äta middag och träffa släkten.
Bra sätt att träffa alla på, på en gång istf utspritt.
En gång istf flera gånger, om ni förstår.. :p

Jaja, äntligen har jag fått duscha, dock översvämmas hela j-vla badrummet, men skönt med en dusch iaf.
Nä, nu ska jag se om Minna vill ha mat, sen är det dags att göra oss redo och fara..
Skönt att åka dit, lätt, 1 buss som tar 15-20min sen framme. :D

Sköt om er!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: K

Hej.. Hur får du din blogg så fiin vill oxå få min blogg såhär fiin men lyckas inte..

//Kanjana

2009-01-17 @ 17:58:06 URL: http://kiia.bloggproffs.se
Postat av: Becca

hej! Skulle vara kul om man fick läsa dina Minna inlägg! E nyfiken på hur det går för er... o om man kan snappa upp några tipps som kan hjälpa oss =)

Hoppas ni har det bra!

2009-01-17 @ 23:15:28 URL: http://underthestar.blogg.se/
RSS 2.0