Denna torsdag..

Har idag haft en upp & ner dag.
Sovit lite lite, men trots detta, åkte jag till mammas jobb då hon ville visa upp Minna.
Sedan gick vi till farsta centrum, kollade massa kläder till Minna, och kunde inte låta bli att shoppa massa.
På Kappahl köptes 2 trosor med spetsvolang på rumpan i 2 olika strl, 2 bodys i strl 50 & 62, den Minna har nu som passar bäst är strl 44.
Köpte även en sockersöt kjol som hon kan ha när hon blir lite tjockare och större.
På HM köptes samma björnoverall hon har nu, fast i strl 62, så hon kan fortsätta vara min lilla björn, köpte även en cupcake klänning, en jeansklänning och en sockersöt mössa.
Ska fota & lägga upp bilder sedan när jag kommit hem..
Är kvar hon mamma, fick middag här. :)

Jonas jobbar över, bör sluta när som helst..
Då kommer han hit, och så far vi hem tillsammans..

Minna sov nästan hela förmiddagen, så när hon åt fick hon behålla det mesta.
Sen när jag åkte till mamma vid 15, somna hon, sov hela tiden till 18:30, sen när jag matade henne kräktes hon upp allt.
Till och med mamma sa att det var mycket.. :(
Hon gör mej så orolig min lilla älskling..

Nu ska jag gå och mysa med henne, min älskling - mitt allt..

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Trist att jag inte hann träffa dig och söta Minna. Hoppades ni skulle hinna komma innan jag var tvungen att åka. Hade dagistid att passa och skulle hämta upp Nicke.



Hoppas du kommer förbi någon annan gång.

2009-01-29 @ 20:31:27 URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: emelie o elliott

de verkar ju så mysiga böckerna =) e nog jätteroligt o ha

2009-01-29 @ 20:31:28 URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Wifie

Jo jag ska skriva fl-berättelse. Behöver det för att få ur mig det.. Men det är inte så lätt att hinna sitta alls vid datorn nu när man har ett barn!

2009-01-29 @ 22:52:47 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch så tråkigt att Minna-söten kräker :( Hur tätt är det mellan hennes måltider? Kram!

2009-01-30 @ 14:50:12 URL: http://sheishit.blogg.se/
RSS 2.0