Dagen bidde..

Skulle myst med Vera & hennes Beatrice idag, men sov till 11, då jag inte fick sova förns 5-6 imorse..
Sen vid 12 kom en karl hit och fixade avloppet i badrummet, så nu kan vi duscha & bada! :)

Minnan ler hela tiden, och skrattar och sprattlar..
Hihi sen "pratar" hon massa, joller och andra ljud, hihi även massa fisar (som hon inte har ont i magen av)..
Hon verkar vara riktigt glad.. - Det gör mej otroligt glad.. :)

Ska snart mata henne, sen ska vi försöka ta oss till centrum, och kanske även ta en promenad?

Vad händer mer idag då?
Kanske passar på att se filmen om Bolt?
Blev helt kär i marsvin/hamstern i glaskulan när jag såg trailern.

Jaja, nu ska jag springa på toa, sen mata lilltjejen som nu låter mer matig..



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Nea.

Snygg blogg design :)

2009-01-22 @ 14:32:35 URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: vera

men om du får sova mer inatt, så hör av dig när du vaknat imorgon då. för jag har fortfarande samma tid att passa imorgon, så kan bara ses på dagen! puss

2009-01-22 @ 15:41:30 URL: http://vmiss.blogg.se/
RSS 2.0