Blaha blaha

Fredagen ser ut så som denna..
Jonas ska jobba, efter jobbet ska han på Mandate med jobbargrabbarna.

Jag ska träffa Micke på dagen, fika och snacka ikapp..
På kvällen kanske jag åker till pappa om de inte ska ha folk hemma, annars kanske någon vill komma hem till mej?

Vill gärna åka till vänner, t.ex. Martina, men så länge Minna kräks och är som hon är så har jag och Jonas sagt att vi inte åker någonstans som är långt bort..
Tur att min mamma & pappa bor nära iaf, Jonas föräldrar bor på andra sidan stan, så blir mer sällan att man åker dit.
Och gör vi det behöver vi skjuts både dit och hem..

Jaja, lördag är tvättstuga och Minnapyssel..
Ska ta leravtryck av händer & fötter, även ta och måla händer & fötter och göra avtryck. :D
Måste passa på nu, för snart är hennes händer & fötter inte så små längre..

Nä nu förhäxad på teve, Minna gick inte att mata, hon är helt utslagen, så får se om jag får någon sömn inatt..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Faster Jenny

Hej, jag kommer gärna förbi och umgås med er någon dag, var så länge sen nu. Kram Faster

2009-01-16 @ 11:56:14
Postat av: Tina

ni kommer när ni kommer inte mer med det..klart det är jobbigt men så är det just nu:) skulle det kännas bättre att bara åka åt ena hållet en dag å andra hållet en dag så är ni ju givetvis välkomna att sova kvar:) gästsängen är uppe i Néas rum (1,20)med ny "memory skum" madrass:) går ju givetvis att böka in mer sovplats om du å minna tex ligger i sängen..aja..tåls att tänka på..vi saknar er! i övrigt har ja hittat minneskortet så snart kommer bilder!

puss

2009-01-16 @ 21:20:25 URL: http://martiniz.blogg.se/
RSS 2.0