Avsluta meningen..

1. Jag har insett att min senaste kyss: var smarrig.
2. Jag lyssnar på: Minnas sovgnyn..
3. Jag pratar: med Jonas.
4. Jag tycker om: Minna & Jonas.
5. Min bästa vän är: Jonas, min syster & Martina.
6. Min första riktiga kyss: var hemsk, den var ett pris som två killar tävlade om i en pingismatch när jag var 11½.
8. Jag avskyr när folk frågar: vad klockan är! Skoja! :p
9. Kärleken är: underbar när den är besvarad.
11. Någonstans, tänker någon på: att alla bor vi under samma sol.
12. Jag kommer alltid att: älska och ta hand om min dotter.
13. Jag är hemligt förälskad i: ingen.
14. Sist jag grät var:idag då jag klantade mej.
15. Min mobiltelefon är: sony ericsson och dålig!
16. När jag vaknar på morgonen: myser Minna med mej.
17. Innan jag går och lägger mig: myser jag med Minna.
18. Just nu tänker jag på: coca cola är gott.
19. Bebisar är: det bästa som finns.
20. I dag har jag: myst med Minna, och promenerat och fikat med Frida & hennes Lovis.
21. I kväll har jag: ätit äcklig pizza och myst med familjen.
22. I morgon kommer jag nog: förhoppningsvis umgås med lillasyster.
23. Jag vill verkligen: ha större lägenhet, mer pengar och att Minna ska få sluta kräkas så mycket.
24. Min mail har jag haft sedan: jag var 12 år. Alltså sedan 1996, den ni! :p
25. Jag sätter alltid: andra före mej själv..
26. Bäst av allt är: Minna! ♥

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Emily

Jag har utmanat dig i bloggen=) Hoppas ni mår bra alla tre! Och synd att pizzan var så kass=/

2009-01-23 @ 23:10:39 URL: http://decemberbebis.blogg.se/
RSS 2.0