Vis & vanlig

Ja, vis blev jag väl av vårdcentralen.
Mina kroppsleder är överrörliga.
Alltså jag är vig, och kan böja mina kroppsleder mer än normalt.
Går inte att göra något åt de, kan få starka smärtstillande när jag inte ammar.
Remiss skickades ang. mina ärr, så kanske får ta bort dom med laser. :)
[För er som inte vet - har olika psykiska diagnoser, och har tyvärr skurit & bränt mej i armen - bl.a.]
[Klicka på mina ärr för bild
]
Hoppas på de..
För ärren är skitfula, vet visserligen de med värre ärr men endå..
Förut ville jag inte ta bort ärren, de är juh trots allt en del av mej, en del av vem jag varit och vad jag gått igenom.
Men för Minnas skull tar jag bort dem, vill inte att hon ska behöva skämmas inför sina vänner när hon blir äldre.

Så ser läget ut nu..

Nu lunch, sen "lunch" för lilltjejen..
Sen myser vi nog lite..

Skriver mer senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Martina

kanske har du eds,alltså är man överrörlig behöver man juinte leva med det..finns ju saker att göra om man får en diagnos..finns olika typer av ehlers danlos syndrome..kan säkert vara så att de bryter ut efter grav,som med många andra sjukdomar...

2009-02-12 @ 14:45:28 URL: http://martiniz.blogg.se/
Postat av: TuffLoysan

Meen vad läskiga ärr du hade =/

2009-02-12 @ 15:29:36 URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: Wifie

Vad bra att man kan ta bort ärren om man vill det. Inte för att jag tror att M skulle skämmas för sin vackra mamma ändå. ;)

2009-02-12 @ 16:32:50 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0